Cookieless Marketing Webinar | BeCommerce

Cookieless Marketing webinar:  

“Wat is de impact van het verdwijnen van third-party cookies voor webshops en digitale marketeers in het algemeen?”


Vrijdag 1 oktober 2021 van 14:00 tot 15:00  l Online webinar

Het einde van de zogenaamde third-party cookies nadert.

Wat is de impact op online marketing, en wat zijn de gevolgen voor je webshop?

Hoe bereik je vanaf nu de juiste consumenten, hoe pak je online marketing voortaan aan?

Ontdek de voordelen van Inline marketing, en het belang van waardevolle first-party data!


Lees het opiniestuk van onze Managing Director Sofie Geeroms over cookieless marketing - op weg naar een nieuw tijdperk zonder cookies: laat ons de consument terug centraal stellen! Lees meer hier.

Programma

Odoo + afbeelding en tekst

Welcome by BeCommerce

14:00-14:05

Sofie Geeroms, Managing Director BeCommerce

 

Odoo + afbeelding en tekst


Keynote Speech:  “Wat zijn third-party cookies, wat verandert er binnenkort, en hoe pak je online marketing nu verder aan als webshop of digitale marketeer?”

14:05-14:25

Carole Lamarque, CEO en Founding Partner, Duval Union

 

Odoo + afbeelding en tekst

Inline marketing en first-party data

14:25-14:45

Koen Scheelen, Managing Director en Co-founder, Comminline 

Meer over de sprekers


Bedrijfsteam

Sofie Geeroms, Managing Director BeCommerce 

Sofie Geeroms is sinds 2018 Managing Director van de non-profit organisatie BeCommerce. In 2015 heeft ze JASMO opgericht, een Amerikaans early stage start-up bedrijf dat thuiskoks via een platform verbindt met klanten. Daarvoor heeft ze gewerkt in de financiële sector bij Fortune 100/500 verzekeringsmaatschappijen gevestigd in Manhattan, NY. Voordat ze naar de VS vertrok, diende ze verschillende Belgische ministeriële kabinetten om belangen te behartigen in sociaal-economische dossiers, de handelsdiplomatie voor Belgische bedrijven in het buitenland te bevorderen en het federale interne auditsysteem te herzien.  

Bedrijfsteam

Carole Lamarque, CEO / Founding Partner Duval Union 

Carole Lamarque is gepassioneerd door strategische marketing, het lanceren van innovaties en nieuwe technologieën. Haar liefde voor innovatie vindt haar oorsprong in zeer competitieve bedrijven waar ze voor werkte in de energie- en mediasector (Proximus/Telenet/Mobile Vikings).

Ze maakt met trots deel uit van de VRT Expert Data base en is bestsellerauteur bij Lannoo Campus: Influencers (2017), Unfair Advantage (2018) en Zoonotic (2021). En het meest trots op haar betrokkenheid als lid van de Raad van Bestuur bij Port of Antwerp. 

CEO, Founding Partner van DUVAL UNION Innovative Marketing. Ze helpt klanten met hun lange termijn Digitale Transformatie, maar voorziet hen ook van alle nodige strategisch advies om om te gaan met de Digitale Strategie, en de dagelijkse Marketing uitdagingen.


Bedrijfsteam

Koen Scheelen, Managing Director / Co-founder Comminline

Koen Scheelen is 20 jaar actief in sales & marketing en co-founder van Robinline, het platform achter het disruptieve Inline marketing model.

Consumenten nemen terug controle over hun persoonlijke online data, en bepalen volledig zelf welke online reclame hen eventueel nog mág bereiken.

Webshops krijgen op unieke wijze toegang tot waardevolle first-party data van hun klanten.

Adverteerders krijgen toegang de meest efficiënte vorm van marketing, én ineens ook de oplossing voor het groeiende probleem van adblocking.


Register now! 

Find our other events here