BCNL2_ART8 | BeCommerce

Belgische consumenten op zoek naar de beste winkelervaring



Meer dan een jaar na het begin van de Covid-crisis blijft de Belgische consument weliswaar de voorkeur geven aan fysiek winkelen (53% in april 21 tegenover 63% in juli 20), maar blijft online winkelen dag na dag terrein winnen. 



Odoo + afbeelding en tekst

Meer dan een jaar na het begin van de Covid-crisis blijft de Belgische consument weliswaar de voorkeur geven aan fysiek winkelen (53% in april 21 tegenover 63% in juli 20), maar blijft online winkelen dag na dag terrein winnen. Het percentage Belgen dat minstens één keer per maand online winkelt, ligt 20% hoger dan vóór de eerste lock-in en online winkelen wint terrein in alle leeftijdscategorieën: 79% van de jongeren onder de 35 jaar zegt minstens één keer per maand online te winkelen (20% elke week), tegenover 40% van de 55-plussers (7% elke week)




Bron 

09/07/2021