BCNL3_ART3 | BeCommerce

'We hebben een eigen tv-show gemaakt van onze Zoom-meetings'


Rainpharma, een cosmeticabedrijf dat zou geleden moeten hebben onder de coronamaatrgelen, aangezien driekwart van de winkels waar ze hun verzorgingsproducten en voedingssupplementen verdelen, de deuren moesten sluiten,  wist hun omzet zelfs te verdubbelen tijdens de crisis. 

Odoo + afbeelding en tekst
Rainpharma, een cosmeticabedrijf dat zou geleden moeten hebben onder de coronamaatrgelen, aangezien driekwart van de winkels waar ze hun verzorgingsproducten en voedingssupplementen verdelen, de deuren moesten sluiten,  wist hun omzet zelfs te verdubbelen tijdens de crisis. Toen driekwart van hun netwerk wegviel, zette RainPharma volop in op interactieve zoom-meetings om het contact met het netwerk te behouden. Al is de term 'Zoom-meeting' niet meer echt op zijn plaats, vindt Bastin. 'We hebben een professionele studio gebouwd waar we echt een soort tv-show opnemen om nieuwe producten voor te stellen of advies te geven.

Bron

09/04/2021