BCNL3_ART5 | BeCommerce

PostNL België, SafeShops en CCV lanceren ‘Digital’s got talent’


Met Digital’s Got Talent openen PostNL België, SafeShops en CCV de zoektocht naar een origineel, realistisch en duurzaam concept voor een nieuwe webshop.  België telt heel wat online ondernemers. Alleen al in 2020 kwamen er in België zo’n 7.300 nieuwe, occasionele webshops bij. Stuk voor stuk entrepreneurs die geïnspireerd en gemotiveerd online aan de slag gaan.

Odoo + afbeelding en tekst

Met Digital’s Got Talent openen PostNL België, SafeShops en CCV de zoektocht naar een origineel, realistisch en duurzaam concept voor een nieuwe webshop.  België telt heel wat online ondernemers. Alleen al in 2020 kwamen er in België zo’n 7.300 nieuwe, occasionele webshops bij. Stuk voor stuk entrepreneurs die geïnspireerd en gemotiveerd online aan de slag gaan.

 

“Met Digital’s Got Talent willen we dit ondernemerschap een extra boost geven.  Mensen ontdekken een gat in de markt, hebben een schitterend idee of willen iets nieuws lanceren. Vaak is dat de basis voor het oprichten van een webshop.  Daar komt echter heel wat bij kijken en wij willen graag een ondersteunend duwtje in de rug geven,” vertellen de initiatiefnemers PostNL België, SafeShops.be en CCV.

Bron 

04/10/2021