BCNL3_ART6 | BeCommerce

Online leveringen optimaal en future-proof organiseren



Een groot deel van de Belgen doet zijn inkopen online. Daarom investeren retailers massaal in het verbeteren van hun webshop en het optimaliseren van hun leveringen. Toch hebben veel consumenten klachten.

Een groot deel van de Belgen doet zijn inkopen online. Daarom investeren retailers massaal in het verbeteren van hun webshop en het optimaliseren van hun leveringen. Toch hebben veel consumenten klachten. En daar moet je wat aan doen. Maar wat verwacht de online consument precies? Enkele tips om aan hun verwachtingen te voldoen.

De coronapandemie zorgde voor een enorme toename van de e-commerce. De blijvende populariteit van webshops en online leveringen heeft te maken met gewenning en ook wel wat met gemakzucht. Online bestellen is nu eenmaal gemakkelijker dan naar een fysieke winkel gaan.

Terwijl consumenten ervaren online shoppers geworden zijn, nemen ook hun verwachtingen toe. Het is dus belangrijk om die verwachtingen mee te nemen in het verbeteren van jouw online leveringen


Bron 

25/06/2022