BCNL3_ART7 | BeCommerce

Digitalisering van bedrijven: welke gevolgen voor de menselijke hulpbronnen?


De gezondheidscrisis en de administratieve sluitingen van bedrijven hebben veel druk uitgeoefend op detailhandelaars om hun onlineaanwezigheid op te starten of te versnellen. Een studie van KPMG werpt licht op de expertisegebieden die detailhandelaars hebben moeten ontwikkelen op hun verschillende niveaus van digitale maturiteit.

Odoo + afbeelding en tekst

De gezondheidscrisis en de administratieve sluitingen van bedrijven hebben veel druk uitgeoefend op detailhandelaars om hun onlineaanwezigheid op te starten of te versnellen. Een studie van KPMG werpt licht op de expertisegebieden die detailhandelaars hebben moeten ontwikkelen op hun verschillende niveaus van digitale maturiteit. Dit is een gelegenheid voor de federatie voor e-handel (Fevad) om te praten over de banen die in de sector worden gecreëerd door onlineverkoop.

In de studie wordt eraan herinnerd dat uit de cijfers van INSEE blijkt dat het aantal werknemers in de detailhandel en de commerciële sector in de periode 1998-2020 met 27% zal toenemen.




Bron 

04/10/2021