BCNL4_ART5 | BeCommerce

Betaalprovider Mollie: mode-industrie wil webshops massaal verbeteren


Online betaalprovider Mollie ondervroeg 2500 ondernemers uit verschillende landen en modebranches over hun ervaringen en verwachtingen naar de toekomst toe. Aangezien de pandemie nu niet meer weg te slaan is uit het dagelijks leven, beginnen ondernemers de impact ervan te incasseren. 


Odoo + afbeelding en tekst

Online betaalprovider Mollie ondervroeg 2500 ondernemers uit verschillende landen en modebranches over hun ervaringen en verwachtingen naar de toekomst toe. Aangezien de pandemie nu niet meer weg te slaan is uit het dagelijks leven, beginnen ondernemers de impact ervan te incasseren.

Het onderzoek legt enkele trends bloot. Bij zo’n 81 procent van ondervraagden blijkt de prioriteit te liggen bij het verbeteren van hun webshop. Ook is een juiste prijsstrategie voor veel mode ondernemers een belangrijk aandachtspunt. Klantervaring komt op de volgende plek. Hoe gebruiksvriendelijker de webshop, hoe beter.


Bron 

02/04/2021