BCNL4_ART6 | BeCommerce

Business-to-business e-commerce boom nog maar aan het begin


De dochteronderneming van de Deutsche Post zag hun eigen omzet stijgen met liefst 12%, tijdens de uitbraak van de pandemie, waardoor meer en meer bedrijven geneigd waren om over te schakelen op e-commerce. Dat hielp het pakjesbedrijf zeker in de hand. De steeds stijgende interesse in e-commerce zal, ook na corona, nog verder aanhouden.


Odoo + afbeelding en tekst

Internationaal koeriersbedrijf DHL Express voorspelt dat de wereldwijde markt voor e-commerce zal groeien met meer dan 70% tegen het jaar 2027. De dochteronderneming van de Deutsche Post zag hun eigen omzet stijgen met liefst 12%, tijdens de uitbraak van de pandemie, waardoor meer en meer bedrijven geneigd waren om over te schakelen op e-commerce. Dat hielp het pakjesbedrijf zeker in de hand. De steeds stijgende interesse in e-commerce zal, ook na corona, nog verder aanhouden. De generatie van milennials is ook meer vertrouwd met de online leefwereld, wat ook zeker in het voordeel speelt voor de e-commerce sector. 


Bron

02/04/2021