BCNL5_ART2 | BeCommerce

Huis-, tuin- en decoratieartikelen waren vorig jaar populair op internet

 

De coronacrisis had het afgelopen jaar een sterke invloed op de switch van fysieke, brick-and-mortar-winkels naar e-commerce en ook binnen de e-commercesector zijn er enkele opvallende verschuivingen van de evenementensector naar de huis-, tuin-, en decoratieproducten.

Odoo + afbeelding en tekst

De coronacrisis had het afgelopen jaar een sterke invloed op de switch van fysieke, brick-and-mortar-winkels naar e-commerce en ook binnen de e-commercesector zijn er enkele opvallende verschuivingen van de evenementensector naar de huis-, tuin-, en decoratieproducten. Voornamelijk marketplaces en streamingdiensten komen als e-commercewinnaar uit de crisis. Dat blijkt uit het jaarlijkse Shopping100-rapport dat BeCommerce – de Belgische vzw die ondernemingen actief in digitale handel samenbrengt – vandaag uitstuurt met steun van Cofidis. Naast belangrijke marktinzichten, bevat de Shopping100 een lijst met de belangrijkste binnen- én buitenlandse spelers actief op de Belgische e-commercemarkt. 


Bron 

07/05/2021