BCNL5_ART4 | BeCommerce

Belg kiest ook na pandemie voor webshops 

Afgelopen jaar hebben bedrijven en consumenten over de hele wereld de manier waarop ze met elkaar omgaan moeten veranderen. Online verkopers werden geconfronteerd met nieuwe uitdagingen en zagen nieuwe mogelijkheden als gevolg van een veranderend consumentengedrag.

Odoo + afbeelding en tekst

Afgelopen jaar hebben bedrijven en consumenten over de hele wereld de manier waarop ze met elkaar omgaan moeten veranderen. Online verkopers werden geconfronteerd met nieuwe uitdagingen en zagen nieuwe mogelijkheden als gevolg van een veranderend consumentengedrag. Die uitdagingen hebben ook de rol van de logistiek onder de aandacht gebracht. UPS nam in januari 2021 een enquête af bij meer dan 10.000 Europese consumenten. Zij werden ondervraagd over de verhoudingen tussen hun online en fysieke aankopen vóór de pandemie, tijdens de lockdowns en naar hun verwachtingen op dit gebied na de pandemie.


Bron

07/05/2021