BCNL5_ART4 | BeCommerce

eToro: Metaverse: de markt van de toekomst


De coronapandemie heeft voor een nieuw perspectief gezorgd op online interactie. Mensen zijn op grote schaal overgestapt op digitale vergadertools en de oudere generatie heeft voor het eerst de voordelen van online winkelen ontdekt

De coronapandemie heeft voor een nieuw perspectief gezorgd op online interactie. Mensen zijn op grote schaal overgestapt op digitale vergadertools en de oudere generatie heeft voor het eerst de voordelen van online winkelen ontdekt. Het gemak en de vanzelfsprekendheid waarmee mensen online afspreken is sterk toegenomen. Op het eerste gezicht lijkt dit ver te staan van de metaverse die bedrijven als Meta voor ogen hebben. Toch zijn het belangrijke stappen. Door de beperkingen van vergadertools neemt de vraag naar menselijkere en realistischere online interactie toe. Het is een drijfveer voor de digitale leefwereld die wordt ontwikkeld. Een online omgeving die van grote invloed is op de manier waarop mensen in de toekomst goederen en diensten met elkaar uitwisselen. Elk bedrijf met een "digitale strategie" zou moeten nadenken over stappen in de metaverse. Dit biedt kansen voor alle economische sectoren.


Bron

31/08/2022