BCNL6_ART5 | BeCommerce

Walmart vernieuwt advertentie-verkoopactiviteiten om zijn bereik te vergroten


Walmart is zijn advertentieverkoop aan het reorganiseren om zijn bereik uit te breiden. Via kassaschermen stelt Walmart merken in staat advertenties aan te kopen die gericht zijn op shoppers.

Odoo + afbeelding en tekst

Walmart is zijn advertentieverkoop aan het reorganiseren om zijn bereik uit te breiden. Via kassaschermen stelt Walmart merken in staat advertenties aan te kopen die gericht zijn op shoppers.

Deze technologie helpt bij het werven van nieuwe klanten in de winkel, en zal ook leiden tot de rebranding van het bedrijf als Walmart Connect, met als doel een van de top 10 multichannel mediabedrijven ter wereld te worden.

Het bedrijf heeft samengewerkt met Trade desk, een bedrijf voor reclametechnologie, om een nieuwe manier van adverteren te implementeren, die nieuwe inkomsten zal genereren uit investeringen door grote detailhandelaren en leveranciers zal helpen om snel online shoppers te werven.

Walmart onderscheidt zich van de concurrentie doordat het toegang heeft tot online en in-store shopper data. Er moesten reclamehulpmiddelen worden ontwikkeld en dankzij haar 4.500 winkels verkoopt de onderneming advertentieruimte op alle kassadisplays, waardoor haar omzet in de Verenigde Staten met 79% is gestegen.



Bron

05/02/2021