BCNL6_ART9 | BeCommerce

Colruyt spin-off lanceert aangepaste voedseltoepassing


Colruyt lanceert zijn spin-off, "Smart with Food", zijn nieuwe applicatie. Een applicatie die voedingsadvies wil geven aan haar klanten. Volgens de fabrikanten is dit een echte samenwerking tussen de voedingsindustrie en de merken. Colruyt ziet dit als een echt voordeel..

Odoo + afbeelding en tekst

 

Colruyt lanceert zijn spin-off, "Smart with Food", zijn nieuwe applicatie. Een applicatie die voedingsadvies wil geven aan haar klanten. Volgens de fabrikanten is dit een echte samenwerking tussen de voedingsindustrie en de merken. Colruyt ziet dit als een echt voordeel.

Sinds 2015 ziet Colruyt veranderingen in de voedingsstrategieën van hun klanten. Het bedrijf streeft naar een bewuster en verantwoordelijker voedingspatroon. Voedingsleer is een probleem in deze tijd. Goed eten is het geheim voor een lang leven. Personalisering, gemak en transparantie zijn de sleutelwoorden van het merk. 

Het is natuurlijk een platform voor gezondheidscoaching dat werd gecreëerd om een maximale klantentevredenheid te bereiken. Diensten zijn in de mode, waarom zouden we het daar niet bij laten. Scan gewoon de streepjescodes en zie het voedingsaspect. Colruyt streeft naar een betere levenskwaliteit voor zijn klanten. Met de integratie met Xtra wordt bijvoorbeeld elke week een weekmenu opgesteld dat als instant boodschappenlijstje kan worden gebruikt. Met ook de mogelijkheid om een coach te bellen. Het is dus een revolutie die voor de deur staat.


Bron 

05/02/2021