BCNL2_ART1 | BeCommerce

Waarom webshops veel meer moeten inzetten op customer retention: “Het is makkelijker een bestaande online klant opnieuw te doen kopen dan een nieuwe te overtuigen”


Digital agency Radikal werd vier jaar geleden opgericht door de vrienden Raf, Dietlev en Karel – vandaar de naam – met de intentie om als externe klanten te helpen met hun e-commerce-verhaal.


Digital agency Radikal werd vier jaar geleden opgericht door de vrienden Raf, Dietlev en Karel – vandaar de naam – met de intentie om als externe klanten te helpen met hun e-commerce-verhaal. Doorgedreven knowhow van Shopify is hun grote sterkte, maar nog belangrijker is hun filosofie van personalisatie die als een rode draad doorheen hun werkwijze loopt.

 

Raf Vervink, Dietlev Maertens en Karel Cardinaels werkten jarenlang voor agencies – waaronder TBWA, Emakina en The Reference – tot ze op een bepaald moment beslisten: nu is het aan ons. Aanvankelijk bouwde het trio achter Radikal verder op zijn sterkte als websitebouwer, aangevuld met marketingdiensten. “Tot we voor een paar klanten een webshop bouwden op basis van Shopify en Shopify Plus”, vertelt managing partner en sales- en strategieverantwoordelijke Karel Cardinaels.

Bron 

01/12/2021