Linda dacht dat ze online een bestelling had geplaatst, maar de winkel blokkeerde haar aankopen
Linda bevindt zich in een ongelukkige situatie. Ze plaatste een bestelling ter waarde van 64 euro op Bonprix, maar de online winkel blokkeert haar aankopen. De reden? Een andere Linda Vandeurzen heeft een schuld van 133 euro op de site.

Linda bevindt zich in een ongelukkige situatie. Ze plaatste een bestelling ter waarde van 64 euro op Bonprix, maar de online winkel blokkeert haar aankopen. De reden? Een andere Linda Vandeurzen heeft een schuld van 133 euro op de site.
Bonprix zegt dat er drie onbetaalde bestellingen op haar naam staan. Maar Linda is ervan overtuigd dat zij het niet is en dat ze geen betalingsherinneringen heeft ontvangen. "Toen ik vroeg naar welk adres ze de brieven destijds stuurden, gaven ze mijn oude adres", vertelt ze aan Nieuwsblad. Tot overmaat van ramp heeft de persoon die in haar oude huis is getrokken dezelfde naam als zij.
19/09/2022