Débat ! E-commerce : relais de croissance ou gouffre financier pour mon entreprise ?

Verschillende ondernemers van "traditionele" bedrijven (Kewlox en Ducomat) die succesvolle e-commerce initiatieven hebben gelanceerd, zullen hun veldervaring delen. 

Odoo + afbeelding en tekst

E-commerce wordt vaak gezien als een kans om nieuwe klanten te vinden, om in het buitenland te verkopen en om de groei van de activiteiten te waarborgen. Maar online verkopen kan niet worden geïmproviseerd: e-commerce reageert op nieuwe codes die worden gedicteerd door steeds veeleisender klanten en vereist een goed doordachte strategie. 

Verschillende ondernemers van "traditionele" bedrijven (Kewlox en Ducomat) die succesvolle e-commerce initiatieven hebben gelanceerd, zullen hun veldervaring delen. Ze worden geconfronteerd met de manager van een van de weinige winstgevende Belgische e-commerce sites (NewPharma) en een expert in de sector. 

Debat gevoerd door Christophe Charlot, journalist bij Trends-Tendances


Dinsdag 10/03/2020


Bron