• BeCommerce Awards 2015

    Op woensdag 20 mei 2015 worden voor de 10e keer de BeCommerce Awards uitgereikt in het Koloniënpaleis van Tervuren.   


    Nu aanmelden!

  • BeCommerce StartAcademy

    Learn more about the fascinating world of e-commerce through our very own start academy!


    More information

  • Welkom!

    Zoek je informatie over kopen van producten en diensten via internet of op afstand? Dan ben je op het juiste adres. BeCommerce wil je immers leuke en interessante shopping- ervaringen garanderen door je goed in te lichten en door handige tips en links te bieden.
    Zoek je een betrouwbare webwinkel?

  • Kwaliteitslabel

    Het BeCommerce kwaliteitslabel is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet. Het BeCommerce kwaliteitslabel toont aan dat uw bedrijf de BeCommerce Label Code respecteert en dat uw e-commerce site gecertificeerd werd door een onafhankelijke organisatie, met name Bureau Veritas.
    Meer info

  • Wat zijn business partners?

    Business partners van BeCommerce zijn geselecteerde toeleveranciers of dienstverleners van webwinkels in België. Business partners zijn dé preferred suppliers van de e-commerce sector.
    Meer info

BeCommerce voor…

Leden

Alle bedrijven die hun omzet realiseren door de verkoop op afstand van producten of diensten aan consumenten kunnen het lidmaatschap van BeCommerce aanvragen. Meer info →

Consumenten

Met het BeCommerce Kwaliteitslabel laten ondernemers die verkopen op afstand zien dat zij consumenten een betrouwbare manier van online winkelen bieden. Meer info →

Business partners

Alle bedrijven die niet zelf als distance seller actief zijn, maar die wel een duidelijke betrokkenheid hebben met e-commerce, kunnen partner worden van BeCommerce. Meer info →

BeCommerce Nieuwtjes

Ecommerce: Trends 2015, M-Commerce, Logistics & Best Practices

Afgelopen woensdag 25 februari 2015 vond de E-commerce Summit in het Hilton Hotel te Brussel plaats. Retail ondergaat een snelle evolutie, klanten willen namelijk continue flexibiliteit. Dit wordt bereik door de permanente mogelijkheid tot online winkelen wereldwijd en via verschillende devices zoals tablet en smartphone aan te bieden. Retailers moeten voorbereid zijn om in te spelen op de noden van  die nieuwe generatie klanten en om dynamisch mee evolueren met dit nieuwe tijdperk. Bedrijven worden gedwongen zich open te stellen voor sociaal-Local-Mobile trends zoals multi channel concepten, zelfde-dag-levering en nieuwe technologieën, zoals in-store touch-apparaten.

 

Bekijk de video

Lees meer

Bekijk alle nieuwsberichten

Heeft u als consument vragen of klachten?

complaints

Consumenten kunnen via de website van BeCommerce.be juridische vragen stellen. Heb je een probleem met een webwinkel? Laat het ons weten via de website.

Stel een vraag Meld een klacht