Klachten online shoppen & ongevraagde reclame (SPAM)

Klachten online shoppen & ongevraagde reclame (SPAM)

BeCommerce is bemiddelaar tussen webshops (zowel BeCommerce leden als niet-leden actief op de Belgische markt) en online shoppers. BeCommerce helpt heel graag voor een snelle oplossing van klachten online shoppen en ongevraagde reclame (SPAM). Gelieve hiervoor het onderstaande stappenplan te volgen voor een snelle regeling:

1. Neem eerst zelf contact op met de webshop. Liefst via e-mail zodat er een schriftelijk bewijs is wat achteraf nog gebruikt kan worden.

2. Meld uw klacht bij BeCommerce indien het eerste contact niet voor een oplossing heeft gezorgd.

3. De BeCommerce jurist zal contact opnemen met de webshop en u verder helpen.

4. Als het probleem zich nog altijd voor doet, wat uitzonderlijk nog kan gebeuren, zal de BeCommerce jurist zorgen voor een klachtenbemiddeling (zie hieronder).

Meld een klacht

 

 

Klachtenbemiddeling

Als er geen overeenstemming wordt bereikt met de webshop kunt u via het huidige klachtensysteem om bemiddeling vragen bij onze jurist. Meer informatie over klachtenbemiddeling