Klachten online shoppen & ongevraagde reclame (SPAM)

Klachten online shoppen & ongevraagde reclame (SPAM)

BeCommerce is bemiddelaar tussen webshops (zowel BeCommerce leden als niet-leden actief op de Belgische markt) en online shoppers. BeCommerce helpt heel graag voor een snelle oplossing van klachten online shoppen en ongevraagde reclame (SPAM). Gelieve hiervoor het onderstaande stappenplan te volgen voor een snelle regeling:

  • Neem eerst zelf contact op met de webshop. Liefst via e-mail zodat er een schriftelijk bewijs is wat achteraf nog gebruikt kan worden.

Meld een klacht

 

 

  • Als er geen oplossing bereikt wordt voor de klacht met betrekking tot online shoppen of SPAM, kan de BeCommerce jurist de BeCommerce Verzoeningscommissie inschakelen. 

BeCommerce Verzoeningscommissie

Als er geen overeenstemming wordt bereikt met de webshop kunt u via het huidige klachtensysteem om bemiddeling vragen bij onze jurist. Meer informatie over de BeCommerce Verzoeningscommissie