Nieuws

Bol.com start nu al met promoties voor het feestseizoen


Bol.com is een van de eerste webwinkels om het feestseizoen af te trappen. Door vroeger te beginnen, wil de Nederlandse e-commercegigant, klanten elke dag verrassen met nieuwe deals.

De eindejaarsperiode is voor webshops het moment bij uitstek om de voordelen van online winkelen en de betrouwbaarheid van de webshop in de verf te zetten.

Twee jaar geleden haalde bol.com Singles’ Day naar Nederland: een grootschalig shopping evenement dat vanuit China naar Europa is overgewaaid en plaatsvindt op 11 november.

In 2018 zorgde Singles’ Day voor ruim drie keer zoveel omzet als op 11 november in 2017 en was zo de drukste webwinkeldag van het jaar.

Dit jaar ziet bol.com alles nog groter. De e-commercereus lanceerde op 6 november zijn eerste eindejaarsaanbiedingen voor het evenement: Singles’ Day wordt dan eigenlijk “Singles’ Week”.

Daarbovenop zal ook Black Friday, de Amerikaanse koopjesvrijdag die op 29 november valt, al op 20 november starten bij bol.com.

Door het verlengen van de feestperiode hoopt bol.com haar klanten aan te sporen om hun aankopen te spreiden. Op die manier heeft bol.com meer tijd om de pakjes tijdig aan huis te leveren.

Reacties (0)

Je kan de eerste worden die een boodschap in ons gastenboek achterlaat...



Andere berichten uit BCR&D W#46 NL

Online shoppen blijkt toch niet de slechtste ecologische keuze te zijn

Uit de doctoraatsstudie van Heleen Buldeo Rai van de onderzoeksgroep MOBI van de Vrije Universiteit Brussel die het aankoopgedrag van mensen bestudeerde, bleek dat de consument die zijn aankoop van achter zijn laptop doet en die thuis laat leveren, het beste CO2-rapport heeft.

Lees meer

Webinar: Hoe overtuig je de Belgische consument online?

De Belgische e-commercesector groeit razendsnel en biedt kansen voor je bedrijf. Maar hoe verschilt de Belgische shopper van Nederlandse en Franse consumenten? En nog belangrijker: hoe overtuig je hen ervan dat jouw webshop de juiste keuze is?

Lees meer

Lichte groei voor Ahold Delhaize in België

Ahold Delhaize boekte een omzetstijging van 5,8% in het derde kwartaal van 2019. Voornamelijk de resultaten in de Verenigde Staten, de belangrijkste mark van Ahold Delhaize, en Nederland zorgden voor deze groei.

Lees meer

“Duurzaamheid is een commercieel succes”

Zalando en bol.com nemen milieuvriendelijke initiatieven.

Lees meer

Nieuwe visuele huisstijl voor Facebook

Om deze drie applicaties (Facebook, Instagram en WhatsApp) te verenigen en beter te integreren, verandert het nieuwe Facebookgroepslogo van kleur, afhankelijk van de applicatie: blauw voor Facebook, groen voor WhatsApp en fuchsia voor Instagram. 

Lees meer

Formeel aanbod van Takeaway.com om Just Eat over te nemen

Als reactie op het vijandige aanbod van belegger Prosus, heeft Takeaway.com net een formeel aanbod uitgebracht om Just Eat over te nemen.

Lees meer

VS dreigen minder vruchten te plukken van Singles’ Day door handelsoorlog met China

Op 11 november is het Singles’ Day, een evenement dat elf jaar geleden in het leven geroepen werd door de Chinese e-commercereus Alibaba en bekendstaat als “de tegenhanger van Valentijn”.

Lees meer

Jumbo start zijn offensief in België

Jumbo, die zijn eerste supermarkt in Pelt heeft geopend, is een concurrent van zowat alle retailketens die actief zijn op de Belgische markt.

Lees meer

Lidl test de "Scan & Go" in Nederland

Om het comfort van haar klanten te verbeteren, heeft Lidl besloten om een nieuw concept te testen in haar winkels: de "Scan & Go". Dit stelt consumenten in staat om hun producten te scannen en direct op te slaan alvorens naar een speciale kassa te gaan die speciaal is gewijd aan klanten die voor deze tool hebben gekozen.

Lees meer

← Terug naar het overzicht