Nieuws

Online winkel en fysieke winkel zijn complementair


Amazon en Coolblue hebben aangekondigd dat ze gaan investeren in nieuwe fysieke winkels.

Amazon wil eind 2019 meer dan twaalf winkels openen in de Verenigde Staten. Coolblue richt zich op België: een verkooppunt in Brussel en ook in Luik en Charleroi.

De ervaring leert ons dat wat belangrijk is dat we overal aanwezig zijn, zowel online als offline.

Reacties (0)

Je kan de eerste worden die een boodschap in ons gastenboek achterlaat...



Andere berichten uit BCR&D W#12 NL

Unizo eist een einde aan gratis retourzendingen

Unizo, de unie van Vlaamse zelfstandigen, bekritiseert het gedrag van consumenten die veel items online kopen en deze vervolgens gratis terugsturen.

Lees meer

De smartphone wint terrein

Volgens een BeCommerce studie kocht 50% van de Belgen in het tweede kwartaal van 2018 online producten met Bancontact on line.

Lees meer

Brussels Airport verwelkomt Sichuan Airlines Cargo

Eind april zal de cargozone van Brussels Airport een nieuwe vliegtuigmaatschappij verwelkomen, namelijk “Sichuan Airlines Cargo”.

Lees meer

Voice laten doorgroeien tot retailkanaal

In 2018 benaderde Google Albert Heijn en bol.com om hun Nederlandstalige versie van Google Assistent en Google Home te lanceren.

Lees meer

Bol.com verrijkt zijn Select-abonnement

Op dit moment is bol.com aan het experimenteren met kortingen op verschillende artikelen voor consumenten die lid zijn van het Select-abonnement.

Lees meer

Online verkoop in de automobielsector

Audi zal een online verkoopsysteem testen voor een "special edition" model.

Lees meer

Paypal helpt u om uw geld terug te krijgen

Geld lenen aan vrienden of familie is geen onderdeel van de Belgische gewoonte, uit angst om niet vergoed te worden.

Lees meer

Deliveroo heeft grootse plannen

Maaltijdleverancier, Deliveroo, is momenteel actief in 14 landen en 500 steden.

Lees meer

Shoppen via Google Afbeeldingen

Op dit moment is Google in de Verenigde Staten bezig met een test: Google Afbeeldingen wordt als shoppagina gebruikt waarop consumenten op de artikels in de afbeelding kunnen klikken om meer informatie te krijgen over het product (prijs, merk, etc.) en zo uiteindelijk het product kunnen aanschaffen.

Lees meer

← Terug naar het overzicht