Ecommerce Europe signs a joint letter on the impact of COVID-19 on the roll out of Strong Customer Authentication

Op 31 maart heeft Ecommerce Europe een gezamenlijke brief ondertekend over de impact van COVID-19 op de invoering van Strong Customer Authentication (SCA).

Odoo + afbeelding en tekst

 

Op 31 maart heeft Ecommerce Europe een gezamenlijke brief ondertekend over de impact van COVID-19 op de invoering van Strong Customer Authentication (SCA):

De verklaring van de Europese Bankautoriteit (EBA) over consumenten- en betalingskwesties in het licht van COVID-19 van 25 maart bevatte een versoepeling van sommige aspecten van Strong Customer Authentication (SCA) en de bereidheid om andere maatregelen te overwegen met betrekking tot hun advies.

In dit verband roepen Ecommerce Europe, EuroCommerce en Independent Retail Europe de EBA en de Europese Commissie op om dergelijke aanvullende maatregelen serieus te overwegen en met name om de huidige termijn voor de migratie naar Strong Customer Authentication (SCA) van 31 december 2020 te verlengen.

Lees verder: Ecommerce Europe 

Dinsdag 14/04/2020