Exponentiële groei onlineboodschappen houdt aan

Langere levertijden, afhaalpunten die in een mum van tijd volzet zijn... een tijdslot voor een Collect&Go-bestelling vast krijgen is al even moeilijk als een ticket voor Tomorrowland op de kop tikken, grapt Nathalie Roisin, woordvoerder van Colruyt, tegenover L’Echo.

Odoo + afbeelding en tekst

 

Langere levertijden, afhaalpunten die in een mum van tijd volzet zijn... een tijdslot voor een Collect&Go-bestelling vast krijgen is al even moeilijk als een ticket voor Tomorrowland op de kop tikken, grapt Nathalie Roisin, woordvoerder van Colruyt, tegenover L’Echo.

De coronacrisis zorgt inderdaad voor een exponentiële groei in online boodschappen, ook in België waar e-commerce in food tot nu toe maar moeizaam op gang kwam. Delhaize schortte zijn afhaaldienst in de winkels na amper een week op, wegens handen tekort, en zou zich gaan toespitsen op thuisbezorging. De distributeur heropende intussen 31 afhaalpunten, maar dan nog luidt de melding onverbiddelijk "sorry, volzet" 

Bron

Dinsdag 21/04/2020