NLW20(NL) | BeCommerce
Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

De Belgen verkozen in 2020 het Online kanaal, ook tijdens de lockdown



Volgens de analyse van sommige specialisten nemen het internet van de dingen, online betaaloplossingen en digitalisering toe. Bedrijven hebben deze groeiende behoefte om voortdurend te evolueren om een kwaliteitsvolle bedrijfsvoering te realiseren in hun bedrijfsprocessen. Inderdaad, vandaag de dag kan niemand meer zonder nieuwe technologieën. 
 

Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

Sunrise, de Belgische start-up die de “CES 2021 Innovation Awards” wint



Tot de prijswinnende ‘goudklompjes’ van dit jaar behoren "Sunrise", een Belgische start-up die de Innovation Awards, CES 2021, heeft gewonnen. Ze won deze prijs voor haar unieke vermogen om slaapgerelateerde problemen zoals apneu op te sporen. De inspanningen werden beloond na jaren van onderzoek en ontwikkeling. Vergeleken met technologiereuzen als Samsung en LG heeft dit bedrijf zijn stempel gedrukt op de internationale scène, die zelf is voorzien van kunstmatige intelligentie. Deze technologie omvat kleine sensoren die slaapgerelateerde ademhalingsproblemen kunnen detecteren.

Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

E-Shopping: 7 punten om op te letten bij online aankopen




Wat zijn de 7 essentiële punten om te onthouden bij online aankopen?




 
 



Leer meer
Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen


De 10 beste managementsoftware die u niet kunt missen voor uw bedrijf. Deze dekt het administratieve aspect, de boekhouding, het bijhouden van de tijd om uw medewerkers te stimuleren om concurrerend te blijven op het werk voor een kwalitatieve return on investment.

Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

Waarom krijgt LolaLiza de prijs voor de beste online winkel?






LolaLiza is door Salesforce uitgeroepen tot Beste Online Winkel van het Jaar. Degene die vrouwenkleding verkoopt, kreeg de prijs dit jaar. LolaLiza is inderdaad een van de enige die de onvoorziene gebeurtenissen die de wereld van de distributie en de detailhandel op de kop hebben gezet, op een wereldwijde manier heeft kunnen opvangen.

Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen



Buckaroo richt zich op de Belgische markt



Buckaroo trekt naar België. Deze expert in online betaaldiensten heeft besloten om zijn koffers op Belgische bodem te zetten. Door een toename van de online betalingen besloot het bedrijf zijn diensten in België aan te bieden. Ook zijn partners zoals Bancontact en Payconiq zijn blij met deze mogelijkheid. Maar niet uitsluitend want het Belgische voetbalbedrijf, de "Red Devils", heeft gebruik gemaakt van zijn diensten op het gebied van incasso's, abonnementen en kredietbeheer. Dit alles is het resultaat van aanzienlijke stromen van online betalingen die gekoppeld zijn aan e-commerce. Sinds vorig jaar is het volume van de online verkoop verdrievoudigd.
   

Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

Online shopping: te vroeg voor 86% van de Belgen



Volgens het marktonderzoek van Traxio met een representativiteit van mannen en vrouwen volgens leeftijd en regio, is 86% van de Belgische bevolking niet bereid om online een auto te kopen. Het contact blijft essentieel in het aankoopproces om prospects om te zetten in klanten. 



Leer meer
Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

CES 2021 LUCID, de leider in AI helpt e-commerce de conversie en aankopen met AI te verhogen




Welk gewicht heeft de leider Lucidop het gebied van kunstmatige intelligentie op zijn markt en op die van Europa?
 



Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

Volgens het onderzoeksbureau Retail Sonar heeft de Covid-19-crisis tot diepgaande en blijvende veranderingen in consumentengedrag geleid. Het sleutelwoord: gemak.


Volgens onderzoeksbureau Retail Sonar heeft deze crisis geleid tot een plotselinge verandering in het koopgedrag van consumenten in het algemeen. Dit is versterkt door de crisis die we hebben meegemaakt en die we nu nog steeds meemaken.

Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

Startup voor e-commerce-optimalisatie Tradeswell haalt $ 15,5 miljoen op in Europa


Volgens onderzoeksbureau Retail Sonar heeft deze crisis geleid tot een plotselinge verandering in het koopgedrag van consumenten in het algemeen. Dit is versterkt door de crisis die we hebben meegemaakt en die we nu nog steeds meemaken.